snöbollskriget

TJABBA snöbollskriget gick dåligt.
fast det är inte så konstigt för det var jag mot syrran och hennes två kompisar för min kompis skulle fara hem..
OCH syrran är tolv år och hon hade sina två kompisar som är tolv dom med. blev jätteojämna lag..tur det var mörkt för då gick det bättre.
Syrran-på henne!(alltså jag)
Jag-AAAAAAH!
Kompis nr 1 kastar snöboll innanför min jacka och linne så jag blev iskall:/
Kompis nr 2,1 och syrran skrattar!
jag böjer mig ner och tar upp en stor snöboll som jag kastar på henne och kompisarna!..eller rättare sagt försöker..sen när den inte kommer fram så skrattar dom ännu mer:( så jag gick in i värmen och satt mig och såg på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0