School?

Heej!
idag så har min skoldag varit sådär..för att min klasskompis är så störande!! 1. han fuskar om man gör nån lek. 2. han sjunger nån sång HELA tiden och den är störande! 3. han är bara den jobbigaste personen jag känner typ! :9
Och så har jag blivit snöbadad..av två killar..BRR det var kallt..asså det gick till så här:
Kille nr 1: Visk visk till kille nr 2 och jag bah va?
Kille nr 2: PÅ HENNE!!
Jag: AAAAH!!
Dom lyfter upp mig i armarna och benen och bär iväg mig till en snödriva och Ja... kasta i mig och tog upp snö och kasta på mig :/
Jag: ERA PUCKON!!(hade bara mjukisbyxkor och linne+öppen jacka:6 )
Kille nr 1:HAHAH!!
Jag: Ni ska få imorgon!
Båda: Jojo sääkert
Jag ställde mig upp och börja jaga dom :D
Dom: Hon är GAAAALEN!!
Jag: Nä tänk för att jag inte är det..börjar skratta!
Aja har väl inte hänt så mkt mer sen..;)
men nu ska jag gå ut och hitta åt min kompis och dansa till musik!
HERRÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0