sorry

Heej! sorry att jag inte har bloggat på ett tag men jag har varit borta nu när jag har haft höstlov.
Men lite varför jag inte har bloggat är för att jag inte vet vad jag ska blogga om..! Nu kom jag på en sak! Vissa kanske märkt det men Prof.Bookworm(sämst på stava) har gjort en grej som heter telepandi! det går till så här: om t ex. jag ska skriva nått i chatten så kommer det upp en bubbla ovanför mig där det är en penna som typ skriver,om jag läser en profil så kommer det upp en bubbla med en bok i, om man loggar ut står det "Hejdå jag måste logga ut!" ungefär och om man 
t ex. går till djungeln så kommer det upp en bubble där det står djungeln. OJ glömde att om man spelar spel så kommer en bild med en tärning i upp! Aja det blev ganska långt om panfu. Men har sett att Apan00 har skaffat en blogg! Klicka HÄR för att komma dit! Hon bloggar inte så jätteofta men hon har ju en ganska ny! MEN nu ska jag gå och baka och sen äta lunch sen ska jag fara till min bästis och vi ska göra MASSOR av röstvideor:D<33//MVH Panfuängeln! PS k0mmentera 0m nått att skriva 0m!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0